BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 6, 2012

kerjaku di rumah

hello fello...
pejam celik pejam celik , da lame rupenye aku dok kat rumah ni,, kalau dulu , plg lame pon dok rumah 2 minggu ,, da 4 tahun macam tu ,, tapi taon ni ,, bole jadi sejarah pulak .. dah lebih sebulan da dok rumah ,, okay dalam waktu sebulan tu , aku ambik la peluang ni untuk explore kawasan rumah aku ,, yeay :) ada1 tempat je aku minat kat sini,, library :) aku kalau boleh setiap hari nak lepak sane ,, aku seronok sebab rase aman , tenang , dan bile tgk ramai budak bwat study group boleh la aku mengimbau kenangan kenangan kat kusess :) okay , cerita pasal library ni , aku punye elaun novel telah pon dipotong berikutan terlalu banyak novel lat rumah aku tu sampai x de ruang dah nak simpan ,, so , disebabkan perkara ini jugalah aku terpaksa visit library kat kawasan rumah aku ni untuk pinjam novel ,, boleh tahan jugak arr novel die ,, banyak novel baru dan yang paling penting ade novel hlovate :) *_*  jadi ,, aku telah pon membaca banyak novel melayu sebelum ini , maka dengan itu , aku pon meminjam la pula english novel .. menariknye banyak la bende baru yang aku blajar dari buku buku tu terutama pasal cinta ,, kadang kadang baru aku taw kenapa orang bersikap pelik,, semue yang mereka lakukan semuanya bersebab :) haha .. mungkin,, aku akan kongsi dengan korang semue tenteng ape yang aku baca :)
okayla ,, cukup dulu untuk post kali ini .. bye..

0 comments: